tired.



så. elva dagar jobb på raken är avklarade.
one more to go.
i helgen är jag ledig!
och alla andra helger som kommer. yes! underbart.
har glömt hur det är att ha ett måndag-fredag-jobb.
u n d e r b a r t !

och nu har lillasyster "flyttat hem" igen.
hon har sovit här två nätter då mamma och pappa varit borta.
lite ensamt. nu.
ingen att prata med på kvällen och ingen som gör frukost åt mig.
snyft.

idag kom fredrik och calle förbi ganymeden och käkade lunch.
unexpected och mycket trevligt!

idag var det en bra dag på jobbet. vi låg i fas hela tiden, vilket vi inte gjort sedan i måndags.
tre som arbetar på nästan tre hundra matgäster. det är inte lätt att hinna med städning och så när kunderna är där. men idag var det femtio färre gäster, så då hann vi alla plocka lite grejer emellanåt och pausa lite.
idag fick vi till och med välja vilken mat vi skulle äta på vår lunch! de senaste dagarna har dagens tagit slut. båda rätterna.

nu ska jag slappa lite (till) framför tv:n och försöka sova lite tidigare ikväll.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha. "ingen som gör frukost åt mig". har hon slavat eller? =)

Postat av: lotta

sandra:
haha. nej, hon gjorde det helt frivilligt medans jag stod och sminkade mig ;0) kalasbra!

2007-07-12 @ 21:41:30
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback