veckan som gått.



måndag:
jobb till femton.
till morbror och grilla och kolla på utbyggnaden av huset.


tisdag:
jobb till femton.
avslutningssamtal på ikea.


onsdag:
jobb till femton.
blev kallad för tysk porrstjärna på jobbet, då jag körde med min hemmafru-look (så
bela, om det är sexigt eller inte det vet jag inte riktigt. en porrstjärna är väl sexig, men så kul att höra det var det ju inte. haha), på skoj givetvis.
födelsedagsfest hos krassi! underbart roligt! men det blev inte sent för min del, jag drog hem när de andra drog ut på stan.


torsdag:
jobb till femton.
fika med jenny, bodil och fredrik.
fredrik får samtal av calle och vi tre hamnar på storan. öl och mat. sen hamnade vi på platå, men likadant där. inte så sent. runt noll:ett.

fredag:
jobb till femton.
med mamma till elgiganten för att lämna tillbaka min blender som gått sönder. snyft. inga i lager, så jag får hämta ny nästa vecka.

---

lördag:
jobb på ikea.
fredrik fyller år och det ska firas på kvällen!

söndag:
jobb på ikea.

min sista "riktiga" helg på ikea linköping är avslutad.
punkt.


---

nu ska jag lägga mig i soffan igen och se klart på the pursuit of happyness, som jag började se  i tisdags.


Kommentarer
Postat av: Bela

Haha, kör du med hemmafru-looken nu igen?! Klart den är sexig! Och att bli kallad porrstjärna är ju bättre än att bli kallad för Mona Sahlins-dubbelgångare ;)

Postat av: lotta

Bela: haha - brukar du bli det? ;0)
däremot blev jag kallad för gudrun dagen efter. som i gudrun schyman. men det var för att jag hade väldigt intressanta genusdiskussioner med min chef. vi höll inte riktigt med varandra =0P

2007-07-07 @ 19:15:23
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback