back home!



hemma!

min besökarstatistik har inte varit på topp de senaste dagarna, men det beror väl på att jag inte varit hemma och inte uppdaterad något.
men i går då sköt den i höjden igen!
alla väntar väl på en uppdatering om hultan'07.

och den kommer.
jag lovar.


först är det tvätt som gäller. lite städ och mat.
snora och hosta, frysa och svettas.
(jag är lite sjuker)
tvätta av tältet och låta det torka ikväll (det ser ut som om det är bajs på det).

trots att jag är sjuk. trots att mina kläder luktar fan. trots att det är "bajs" på tältet (det är inte bajs, men det ser ut som bajs) och trots att min mage är fucked up - var festivalen värt varenda sekund av det för det var så jävla roligt!
underbara grannar!
underbar stämning!

helt okej väder (fram tills i lördags kväll).



stackars er som inte var där!
moahahahaha!


Kommentarer
Postat av: Maddis

klart vi väntar på ett sammandrag från hultan07!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback