sommarlov!



yes. nu har jag verkligen sommarlov.
underbart.


efter (de hemska) opponeringarna i torsdags kände emma och jag att vi behövde umgås med någon som var på plats under seminariet (ingen annan skulle orka lyssna på alla klagomål vi hade), så vi åkte till systemet och handlade rosévin. sen satt vi på emmas balkong och grillade (ajabaja) och drack rosévin och drinkar. pratade mycket skit om seminariet i flera timmar. haha. och massa annat också, såklart.
när det började bli lite mörkt och småkyligt på balkongen gick vi in och började se på coyote ugly, men vi hann inte så långt in i filmen innan båda började nicka till.



igår var det grillning i trädgårdsföreningen med calle, fredrik, carro, helle, mika och jag!
underbart trevligt.
musik och massa folk.






ikväll är det lite partaj på gång. måste värma upp inför hultsfred. bella kommer hem imorgon, så jag får värma upp med folk som inte ska till festivalen, men det går ju det också!
två dagar kvar. måndag eftermiddag drar vi - can't wait.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback