vuxen - jag?!



jaha. det som skulle vara b-uppsatskväll började med thelma & louise.
sen ringde calle.
han och fredrik stod utanför mitt fönster och undrade om jag ville göra dem sällskap och dricka lite gott.
så nu ska jag hoppa in i duschen och traska ner till calle!

hade inte fått mycket gjort i alla fall och min handledare har inte svarat...
och vem pluggar egentligen en lördagskväll?

de på jobbet blev förvånade idag.
att jag nobbade gratis sprit på platensinvigning i torsdags för att plugga.
och för att jag inte skulle ut ikväll för att jag skulle plugga.
hehe.

de blev snopna. mycket.
trodde att jag började bli vuxen.
men njae. det får bli småsteg fram till det känner jag.
fine, jag nobbade platensinvigningen.
men dricka gott och umgås med calle och fredrik ikväll framför uppsats får det bli! så det så!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback