a little bit of love.



idag är det vårkänslor i hela kroppen!
det är helt u n d e r b a r t !

jag sov till halv tolv. strax efter jag vaknat till ringde helle och frågade om jag fortfarande ville med.
min bakismage sa att jag ville vara hemma istället.
diskade och städade lite.
får städa mer i morgon, för då ska troligtvis lillasyster låna min lägenhet. hon ska ta hit lite flickor och ha mys.
själv ska jag på pre-inflyttningsfest hos bella! sushi och öl. nice!

däremot körde jag ett konditionspass i spinning idag.
gick bra mycket bättre än väntat faktiskt.
konditionen är kanske inte på topp, men jag orkade mig igenom hela passet utan att få den där nu-går-jag-in-i-väggen-och-spyr-känslan. det kändes bra!
däremot fick jag problem då jag skulle stretcha... min lilla vänstra fot vill fortfarande inte att jag vinklar den, så jag har alltså inte stretchat mitt vänstra ben ordentligt. undrar hur det kommer att må imorgon. hmm.

nu ska jag göra lite kaffe, en hallon/banan-milkshake. se lite på tv och sen läsa boken vi ska läsa tills på måndag.

trevlig fredagskväll alla!


förresten har jag totalfastnat för andreas johnson,
a little bit of love. den går om och om och om igen.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hallon och banan, är det verkligen gott???

2007-03-16 @ 19:15:11
Postat av: sandra

nej usch, den låten är ju värdelös, den spelas om och om och om igen på radion. tröttsamt.
ta det lugnt med fossingarna!

Postat av: lotta

Sessan: ja, det är jättegott! mest hallon, en banan! smaskens! =0)

sandra: nej, den är ju helt underbar! men jag kanske tröttnar på den efter ett tag också. hehe.
ja, jag ska försöka ta det lite lugnt med fötterna - men jag blir så rastlös av att vara "skadad" =0P

2007-03-17 @ 00:14:48
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback