bara plugg. bara plugg. bara massor utav plugg!



om ni undrar vart jag hållt hus sista tiden så är svaret: i mina böcker och på jobb gånger två (katedral och ikea).
veckan som börjar nu är minst lika stressad, så jag kommer nog inte vara alltför mycket här.

veckan ser ut som följer:

tisdag:

- föreläsning 10-12
- vakta mocks på katedral 13-15:30
[sammanställa intervjuuppgiften, tusen saker kvar.]

onsdag:

- seminarium 10-12 (redovisa intervjuuppgiften jag jobbar med, som ska relateras till tre böcker (!) som jag knappt har öppnat. ajaj. men det löser sig väl. kruxet är att det ska lämnas in skriftligt också. det här känns inte som bara ett arbete, utan som en hemtenta som är lite roligare. men får ju ut en hemtenta snart också på samma delkurs. ajaj.)
- vakta mocks på katedral 13-17:30
[läsa en bok inför storföreläsningen; wennstam "flickan och skulden".]

torsdag (internationella kvinnodagen):

- tentagenomgång 13-14
- föreläsning 14-15
- storföreläsning (obligatorisk) 15-17
[hemtenta ut]
[arbeta med b-uppsatsen istället.]


fredag (min dag):

- handledarträff inför b-uppsatsen 11:00 (som jag inte kollat alls på ännu, hur ska jag hinna det?!)
- min födelsedag! så baka tårta och grejer tills familjen kommer  på kvällen, inte alltför spännande - jag har ju redan fått det jag önskade mig. inhandlade det på ikea med mamsen i fredags.


tack och lov! är jag ledig i helgen. ringde runt en timme i dag för att få tag på ersättare och till slut gick det!!! yes!
så då är det hemtenta lördag och söndag. ingen födelsedagsfest för min del, alltså. snyft.

Kommentarer
Postat av: sandra

låter som ett hektiskt schema. jag är inte avis. flickan och skulden har jag hemma!
bara du inte blir sjuk nu, det går ju liksom runt runt. det känns som att jag slipper magsjukan, borde ju blivit smittad av evan förlängesen. fast om linus kommer hem så kanske han för över sjukan till mig. neeeeej tack.

Postat av: Amanda

Oj, det låter MINST sagt som en hektisk vecka=) Ska tänka på dig och försöka överföra lite energi. På mitt schema står bara jobb och fritid. Lite skillnad alltså. Du får tänka på hur stolt du kommer vara när allt är klart! Lycka till!!!

2007-03-06 @ 10:51:21
URL: http://www.aamaandaa.blogg.se
Postat av: Jon

usch, det där låter inget vidare :( tur att det snart är lov!

2007-03-06 @ 17:23:32
Postat av: jon

usch, det där låter inget vidare :( tur att det snart är lov!

2007-03-06 @ 17:23:40
Postat av: Maria

Meen hallå har ni REDAN börjat med handledarträffar inför B-uppsatsen?!
Din vecka ser lika hektisk ut som min, men det verkar som vi båda är på LiU till 17 på tors (men din föreläsning kanske är ngn annanstans?) kanske springer på varann trots allt :)

2007-03-06 @ 20:09:39
URL: http://m4ri4.blogg.se
Postat av: Mika

Altså slit inte ut dig lilla sötis, glöm inte bort att ta hand om dig själv också. Själv blidde man hemma en dag till, mår illa och kan fortfarande inte äta =( puss på dig gummsis

2007-03-07 @ 14:23:32

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback