big girl (you are beautiful).



jaha.
vad ska skriva idag?
sov alldeles för länge i morse. var i och för sig uppe till tre-halv fyra i morse.
vaknade klockan tolv.
alldeles för sent, men jag har i alla fall svarat på en av tre frågor på hemtentan.
nu är det en jobbig fråga jag ska bita tag i.
den är jobbig eftersom jag inte läst kurslitteraturen till den frågan ordentligt.
ajabaja på mig.
fy, lotta!

mat och one tree hill, of course.
finns det någon bättre serie?
och jag är grymt sentimental.
småtjuter och har mig. hehe.

tips på musik man mår bra av:
mika - life in cartoon motion.
jag fick ge albumet några genomgångar innan jag kom fram till att det var bra!
riktigt bra!
tack, söte fredrik!
smack!


you take your girl
and multiply it by four.
a whole lot of woman
need a whole lot of more.

(mika - big girl (you are beautiful))

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback