boring scale.



det är lite roligt då man kommer på sig själv att ha tråkigt.
det gjorde jag i morse.

jag tog bort prislappen på min nya tröja som jag inhandlat på rea. från puma.
inuti prislappen fanns en liten "bok" där det stod roliga saker. lite visdomsord och sådär. jag bläddrade på och läste. tills jag kommer till en sida typ mitt i, där det var två olika diagram.
ett cirkeldiagram och ett annat 3d-diagram.
3d-diagramet visade en skala på things to do och boring scale.
cirkeldiagramet ovanför visade två siffror.
4% of people regularly read these things.
96% of people do something more important.
de där 4% var sedan kopplade till det andra diagramet, där boring scale var som högs,t och things to do som minst.
nu hör det väl till att min boring scale är extremt hög, men things to do är precis lika hög. så lite missvisande, men ändå.
träff i magen!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback