hey, not again!



jaha.
vaknade av mobilen i "morse". tanja ringde.
klockan var 11:03. vi skulle ses klockan 11 för grupparbete.
hon ville egentligen bara ringa och säga att hon blev fem minuter sen eller så, för hon skulle jaga efter en bok på biblioteket. men jag sa direkt att jag nog blir lite senare än så.
upp, daska vatten i ansiktet, på med första bästa kläder, håret i en tofs, packa böcker och cykla fort som tusan till humsam!
haha.
inget bra sätt att vakna på.
jag kommer verkligen inte ihåg att klockan ringde.
och jag som skulle hinna med så mycket på morgonen.
men tyyypiskt.


nu blir det b-uppsats.
kanske lite bodil malmsten.
sen till bella eller bella till mig för hockeyn på tv.
(om jag hinner, men det tror jag nog.)

det blev ingen hockey. fel match visas på nian.
lhc's match på canal + istället. tyyypiskt.

Kommentarer
Postat av: Maddis

ja pröva absolut. är det ett av favoritparen är det värt det! vi får hålla tummarna. grejen med mina skor är att jag har fått dom av farmor och dom är x antal år gamla och jättefina och de skönaste skor jag någonsin gått i trots att klacken är några cm iaf. så det vore VÄLDIGT synd om jag skulle få slänga dom. :(

Postat av: arne

Skönt med litet sovmorgon Lotta. Det har du förtjänat.

2007-03-21 @ 23:18:37

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback