wee!



sitter på humsam-biblioteket med cissi och skriver på hemtentan.
är klar med fråga ett av två - redan!
vi fick ut tentan igår.
det går ju som en dans, och jävlar vad ambitiös jag är för en gångs skull! hehe.
däremot vet jag inte om jag besvarat den tillräckligt bra än, men i alla fall.
det vet man aldrig.
det vet man inte förrän man får tillbaka tentan.

nu är det (förhoppningsvis) lunch snart, magen kurrar.
sen är det väl bara att köra på stenhårt med fråga två och kanske bli klar med den redan imorgon.
det vore ju underbart!
så jag kan vara helt ledig i helgen, men kanske läsa igenom tentan lite innan onsdag.

ut i solen vill jag nu!

Kommentarer
Postat av: anna

Vilken fin blogg du har ;)

Postat av: lotta

anna: TACKAR =0)

2007-03-31 @ 05:18:46
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback