worried.



jaha.
jag har fått massa grattis-sms och andra hälsningar av flera som jag inte ens trodde kom ihåg att jag fyllde år idag. gamla klasskompisar och så vidare.
men anna har glömt min födelsedag!!!
fast jag blir lite orolig.
anna glömmer aldrig någons födelsedag.
aldrig.
och allra helst inte min.
vi har känt varandra sen vi var tretton.
hon är en av mina allra bästa kompisar.
tänk om det hänt henne något?!
om det är därför hon inte hört av sig...
jag skickade ett sms för kanske fyrtio minuter sedan då jag skrev "hej, vad hade du för dig idag/igår?" typ. men inget svar. nu kanske hon sover. och hon kanske jobbade under dagen. men å andra sidan har hon typ ringt mig varje dag i två veckor, både från jobbet och hemma, så det är liksom ingen "ursäkt".
men usch.
tänk om det hänt något.
men sms:et kom i alla fall fram. fick leveransrapport på det.

orolig. och ett år äldre.

Kommentarer
Postat av: Maddis

oj lotta. grattis i efterskott! :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback