carlsberg season party!



japp, igår var det carlsberg season partyharrys i linköping!
och där var jag, tessie, maja och bella.
gratis är gott. gratis är farligt.
damn, vilken kväll!
in i dimman bara.


carlsberg.


vi sprang ner till bk på en gång för att se om vårat bord sen singha-festen var ledigt. det var tvyärr borttaget, men vi hittade en annan mysig lite lounge där vi slog oss ner. helt ensamna var vi där nere. alla andra satt och trängdes på harrys. men det var skönt. då kunde man prata med varandra. buffé intogs. mycket gott. kyckligspetten var desamma som sist - mums! många sådana slank ner i våra magar.



bredvid mig satt det en fläkt (ni kanske kommer ihåg fläkten från singha-festen som gjorde carola-frillor på oss?). den här blåste dock inåt kom jag fram till då min servett flög iväg och satte fast sig på den. efter ett tag blev det kallt och jag valde då att isolera den åt oss. fint va?



vi var alla på kalasbra humör!
och gradvis blev vi mer och mer kalaspackade alla fyra.
jag träffade marita på bk's övervåning. hon var där med pojkvännen och henke.




det blev en jävla massa bärs. ojoj.
vet inte hur många vi hällde i oss på sju timmar...




tessie och jag saknade vår fläkt från singha-kalaset, men efter ett toalettbesök kom vi på att handtorken fungerar ju precis lika bra - fast med varm luft. visst är vi snygga? haha. bilden på mig är så jävla värd, i alla fall.



och vad vore en öl-kväll på harrys utan våra "squeeze in between two beers"-bilder? nope, ingenting.



maja raggade upp några lirare vi hängde med under kvällen. de fick givetvis också lära sig vårat partytrick och ställde (om än ganska motvilligt) upp på bild de också.





mitt huvud idag har inte mått bra.
jag är fortfarande extremt sliten.
men det är inte så konstigt kanske.

som sagt, det blev en jävla fest!
kul som fan var det!

tack brudar (och tack till bellas lilla pappa som alltid fixar biljetter åt oss - gratis är gott!)!!!

Kommentarer
Postat av: Maddis

gratis är jättegott, låter som ni hade kul!

och tack för peppen. det behövs just nu, haha.

Postat av: Lindelin

aah men singha festen var jag med på :p Hehe gratis är såå gott!

2007-05-11 @ 11:40:13
URL: http://lindelin.blogg.se
Postat av: Amanda Nilsson

Det där låter som en helkväll. Utgång lör???

2007-05-11 @ 11:57:02
URL: http://aamaandaa.blogg.se
Postat av: sandra

öl i en stor pöl! det rimmade så fint ås jag var tvungen att skriva det!

2007-05-11 @ 13:00:52
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: lotta

Maddis: ja. FÖR gott! =0)
Lindelin: det var så jävla roligt på singha-festen!!! vi hamnade ju till och med på kanal lokal. dansandes till tom jones "sex bomb". haha. i en liten reklamfilm som vi alla fyra hatade i en månads tid...
Amanda: haha, nej på lördag blir det lugnt. och vitt. blir nog middag hos päronen och lite eurovision på tv. ikväll är det dock utgång igen! kalle baah på harrys!
sandra: vackert, sandra - vackert =0) det sammanfattade nog vår kväll ganska bra. därför blir det vin ikväll istället för öl. hehe.

2007-05-11 @ 14:38:17
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback