kalle baah.



i fredags kväll var jag och bella, tillsammans med hennes föräldrar, och såg kalle baahharrys i linköping.
tack snälle jonas för biljetten!

vi började med lite förfest hos bella, hon och jag.
lagade mat (laxfilé, färsk pasta, avocado och en sås gjord på creme fraiche, rom och rödlök).
till detta intogs mycket bag-in-box-vin.
majli kom förbi en sväng också, men hon följde tyvärr inte med in på harrys.




vi mötte upp bellas mor och far på yogi där de käkat mat.
sen drog vi till harrys och festen var igång!



konserten var skitbra! grymt!
governör andy var gästartist - toppen!
dessvärre gjorde jag en kent-hultsfreds-tabbe och blev kissnödig mitt under konserten och fick gå ifrån. men jag trängde mig fram till bella igen (fastän många blev grymt sura på mig) på första parkett!
great!



efter konserten dansade vi schlager hela kvällen på dansgolvet där uppe.
som det hör till när man är på harrys.

en toppenkväll!
tack min lilla bella!!!

Kommentarer
Postat av: Mariel

hihi, majli gick i min klass när vi var små ^^

2007-05-19 @ 15:58:07
Postat av: lotta

Mariel: där ser man vad världen är liten =0)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback