opponering.



hata, hata opponering!
jag har kört fast.
vet inte vad jag ska säga, eller hur jag ska lägga upp det.
jag har ju inget bra pm själv att jämföra med.
jag får väl flumma på. det är ju det jag gör bäst.
det enda jobbiga är att gruppledaren i min grupp är examinatorn på hela b-uppsatsen.
gah.
vad händer om man inte bli godkänd? (på sitt eget pm eller opponeringen av någon annans pm?)
det är ju "bara" en b-uppsats.
men vi får betyg. på fyra poäng (pm:et bakas in i teori&metod-kursen. gah, igen. jag blir tokig.) och om delkursen plus pm:et ger fyra poäng känns det helt absurt att hela b-uppsatsen "bara" ska ge fem poäng. jag förstår inte.

jag har inte ens återhämtat mig från valborg ännu. och väskan är oupppackad och jag är hungrig.

men imorgon, eller i övermorgon eller vad-det-nu-blir (denna tidsskillnad), kommer min mika hem!
eller hon kommer hem till karlstad, men hon är inom sveriges gränser igen i alla fall! yeah!

Kommentarer
Postat av: Maddis

haha ja.. man blir så förvånad när den helt plötsligt är borta, eftersom man inte märkt att man har tappat den. hmm.

Postat av: Maddis

hmm jag vet. lagom räcker itne längre, sorgligt men sant. vi får supa ikapp nån gång!

2007-05-03 @ 21:56:43
URL: http://maddiss.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback