personalfest coming up.



yes!
ikväll är det IKEA
personalfest på konsert & kongress.
IKEA linköping fyller trettio år!
vilket jävla kalas det kommer bli.
dessvärre jobbar jag i morgon, men det har ju gått bra förut. hmm. typ. hehe.

jag, oskar, jenny och sandra laddar inför vårat spex.
ska möta dem om en timme och träna, fixa och köra genrep på scenen.
det kommer bli grymt bra!
jag säger inte vad det är en, det är fortfarande hemligt.

men ni får uppdateringar om hela festen imorgon eller på måndag (beroende på hur lilla lotta mår efter en bakisdag i korven imorgon kväll).

trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Lindeli

Aaah hade jag vart i stan hade jag nästan åkt till IKEA för att kika på en bakislotta.... Dagar efter personalfester är ofta riktigt illa. Så
var de iaf när jag jobbade på bk :) Ha det skoj!!

2007-05-06 @ 00:27:59
Postat av: lotta

Lindeli: haha. ja, det var nog ingen vacker syn. jag såg nog skapligt sliten ut. folk var förvånade att jag ens stod upp och kunde jobba. de trodde inte jag skulle dyka upp överhuvudtaget. hehe. men jag är alltid på plats! oavsett tillstånd! ;0)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback