road to the runway.



vad sur jag blir.
inte för att jag någonsin har följt project runway, men för att det är lite roligt att se det mot slutet när de är max fem stycken kvar eller så. men idag såg jag ellen degeneres show när jag åt frukost, och där var en viss person gäst - årets vinnare av project runway. jag tänkte att det kanske var en jättegammal repris så det var andra säsongens vinnare - men icke. den här personen är med i denna säsong (trean).
hur kan kanal 5 göra den här dundermissen?
nu är det ju inte ens roligt att se project runway i slutet.

och en fråga till kanal 5 - varför har ni ändrat programmets titel från originalet "road to the runway" till "project runway"? det är ju inte ens en svensk översättning - varför byta då?

Kommentarer
Postat av: sandra

nää fan vad taskigt. du får vara lite störig och fråga kanal 5 varför dom var tvugna att visa just det avsnittet av ellen.

Postat av: tanja

stackars mig då, för jag såg också det programmet på ellen! jag älskar road to the runway aka project runway. jag har väntat på dne här säsongen sen den kom ut i usa förra sommarn.

2007-05-24 @ 07:49:31
URL: http://masama.bilddagboken.se/
Postat av: Julia

Ohnej!! Redan sett vinnaren? Fan va kasst! Jag skulle bli så ledsen :(

2007-05-24 @ 08:14:31
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: lotta

sandra: ja, jag ska fan maila dem. och inte nog med att de sände det där ellen-programmet, som var klantigt nog, utan de sänder det SAMMA dag också! gah! så irrierande!!!
tanja: jag vet. det är så illa. dumma kanal 5.
Julia: japp, jag vet precis vem det blir som vinner! är lite småpissed över det faktiskt. usch.

2007-05-24 @ 10:54:13
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback