tjugo.



japp. nu har jag tjugo sidor b-uppsats.
och då har jag inte med teori och metod, eller ens kopplat den fiktiva analysen till mitt teoretiska material.
mitt arbete är för stort.
som vanligt.
och min handledare kommer såga det jag hittills gjort totalt.
shit.
det skulle kunna bli fyra avhandlingar om det här om man ville.


varför ska jag alltid ta mig vatten över huvudet?

och på tal om vatten över huvudet ska jag skutta in i duschen nu.
ska ner och möta bella då hon slutat jobba halv tio och följa med henne till h-fors och pussa på hennes katter (hon är kattvakt).

Kommentarer
Postat av: malin

haha, samma här. redan 20 sidor b-uppsats och jag är långt ifrån klar. tänk om man fick csn-bidraf utefter antal ord man skriver under terminerna.. det vore guld. :)

2007-05-18 @ 10:47:18
Postat av: lotta

malin: ja, TÄNK om man kunde få det?! woho! då skulle man ju faktiskt vara stenrik på en gång ;0) inte mig emot - speciellt inte denna månad då man får så lite pengar... det är inte roligt...


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback