ännu en produktiv dag.



efter seminarium klockan åtta:nollnoll-tio:nollnoll satte sig pluggligan i bibblans café och brainstormade idéer till arbetet som ska vara klart på onsdag (!) (en del är redan klara...).

efter att ha snackat skit, men även kommit på hur vi ska lösa vårat arbete gick vi självsäkert hemåt var och en till sig, käkade lunch för att skaffa nya krafter.

sedan sågs vi igen klockan fjorton:nollnoll. grupprum i bibblan. inte alltför mycket gjort. som vanligt. fastän vi satt tills det var mörkt ute... men vi är ju panikpluggare, eller vad säger ni?



elin visar tydligt vad hon tycker om "curtans" bok (lägg märke till fingret).


lisa är den enda som åtminstone ser produktiv ut.


jag funderar på att mörda lisa med hennes egna överstrykningspenna.


sova bör man, annars dör man.


den här bilden får avsluta detta inlägg - kan man se mer sliten och less ut?!

Kommentarer
Postat av: Maddis

jag uppskattar verkligen att mamma tvättar, 99 gånger av hundra. de gånger jag inte uppskattar det är när hon tvättar fel. plus att jag älskar att klaga..

Postat av: lotta

re: Maddis:
det förstår jag - och klaga är aldrig fel ;0)

2007-11-01 @ 23:37:59
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Julia

Hahaha! Klassiker att knäppa bilder när man sitter och pluggar! typ: "Titta va uttråkade vi är!" "Se hur duktiga vi är" "Kolla in min min här!" Haha. Hoppas er arbete blir bra!

2007-11-02 @ 09:40:03
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: lotta

re: Julia:
haha, jag vet. knäppa kort är ju mycket roligare än att plugga. mycket! =0)

2007-11-02 @ 14:19:32
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback