lördag.



igår var det fredag.
fredag innebär kåren.
men inte för en pank lotta.
och inte för en biggis som skrev tenta klockan åtta i morse.
för oss blev det en idol-kväll med cola och popcorn istället.

efter tjugotre natt-tvättade jag.
det bara osade alkoholångor i hela trapphuset.
en fest var ovanför mig. de verkade ha väldigt kul.

när jag sedan gick och lade mig klockan tre hade de efterfest, men jag somnade ändå - trots justin timberlakes skrålande och dansande fötter nästan ovanför mitt huvud.


ikväll är det lördag.
det innebär tacos-, ost-, vin- och filmkväll hos david i stan tillsammans med biggis.
härligt!

nu ska jag pysa till bussen!


p.s. bella - jag lider med dig och felicia.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback