sexmästeriinvigning.



alla dessa lekar man var rädd för då man påbörjade nollningen för några månader sedan - de kom igår.
fy fan.

invigning av oss fem nya i sexmästeriet (festeriet för er som inte vet vad det är).
tybble, örebro.

först uppvärmning, inget farligt där inte.

    

sen förbundna ögon, sittandes ihop.

         

jag lade krokben för marie så hon föll, lisa föll också.
sen var det små depå-stopp hela tiden då vi fick i uppdrag att gapa och svälja.
ren vodka explorer varvat med nollevin, don simon.
gott. gott.
eller inte.


sedan skulle vi gapa och äta upp. vi var tvugna att äta upp för att få gå vidare.
det var skumtomtar indränkta i HP-sås och fanochhansmoster.
vidrigt.
äckligt.
bajs.


sen fick vi vid varje depå-stopp frågor om örebro och universitetet.
svarade vi fel fick vi dricka mer som straff.

kräla runt i spagetti var en annan "gren".

    

sedan fick vi lägga oss på mage och slicka i oss chokladmousse blandat med lakrits-essens.
blä! säger jag bara.
vidrigt.
äckligt.
bajs.


              

och som man såg ut. ojoj.
oömma kläder, ja.
ikväll blir det natttvätt.

veteranerna hade måttligt roligt åt oss.
fast vi hade också kul.
faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Maria

herregud! livet som student är ingen barnlek. hur många år var det du skulle plugga? ;)

2007-11-04 @ 19:49:03
Postat av: lotta

re: Maria:
haha, det är väl just det, det är. typ... 8-) jag ska läsa i tre år, klar våren 2010. men ska nog läsa c-kursen i genus också. så jag blir nog kvar i örebro 3.5 år i alla fall. men får se vad som händer =0)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback