kompetens, diarré & svullen tå.




"Allt har flutit samman i en enda stor pöl diarré av information."
- elin & lotta

när lotta, elin och lisa ska genomföra sina grupparbeten följer alltid kvällarna samma mönster:
pizza.
inget blir gjort.
lite blir gjort.
skitsnack.
glassbilen (varannan onsdag).
mycket skratt.
panik.
allt blir gjort, men ingen lägger någon större energi i det.



aktiviteten flödar och saft är gott!




"Jag var säker på att jag flyttat foten!"
- elin, då hon ska stänga dörren till sitt rum. uppenbarligen hade inte elin flyttat foten eftersom hon med ett kraftigt handtag slog igen dörren - på tån...



"Men Elin - jag har två frysta korvbröd jag aldrig kommer äta upp som du kan kyla med!"
- biggis är snäll och försöker hjälpa till. en ganska grotesk syn med en tå mellan två korvbröd dock.

Kommentarer
Postat av: Maddis

en tå med bröd, tack!

Postat av: lotta

re: Maddis:
det fixar elin åt dig =0P

2007-11-01 @ 20:22:41
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: sandra

jadu lotta, i don't know what to say =)

2007-11-02 @ 22:12:37
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback