tentaångest & feber.



japp.
så ser mitt liv ut just nu.
eller tenta-ångest är väl att ta i. den har inte riktigt infunnit sig ännu.
har pluggat nu (ipren är min bäste vän för tillfället) och det mesta fastnar faktiskt!
det är alla begrepp som är jobbiga.
särskilt eftersom jag kan de på engelska. men det gör nog inget om jag skulle skriva på engelska lite här och var. hehe.
men det är ju bara att banka in begreppen och dess betydelse i huvudet. det är lite som "veckans ord" från låg- och mellanstadiet, fast med akademiskt tjafs istället.


nu blir det en promenad för att rensa skallen lite och få lite frisk luft.

sen lite te och mackor innan jag fortsätter med gubbe nummer tre (weber).


Kommentarer
Postat av: Sofia

marx, weber, durkheim eller?
eller vad är de för gubbar?
själv har jag en hemtenta som ska vara inne imon så har en jobbig dag framför mig.
kram påre bruttan o krya på dig

Postat av: lotta

re: Sofia:
japp, precis de gubbarna! suck. men det är ju inte svårt, det är bara alla begrepp som ska fastna.
hur går det med hemtentan? tess såg lite halvt upprörd ut i bibblan idag.
men tänk vad skönt sen då hemtentan är gjord! då kan man ju liksom inte göra mer än vänta. jag måste vänta ända till lördag så det blir ju inget kåren för mig på fredag =0( men desto mer fest på lördag =0)
tack, gumman!!!!

2007-10-02 @ 19:10:59
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: sandra

hörredudu. vad blir du när du är färdigpluggad? jag vet att jag frågat förrut men jag har bomull i huvudet som blockerar minnet så du får påminna mig! =)

2007-10-03 @ 19:49:04
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: lotta

re: sandra:
haha. det är lugnt =0) jag blir personalvetare om tre år =0)

2007-10-04 @ 00:20:27
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback