tentamen.



livet som student:

tenta klockan fjorton:nollnoll till arton:nollnoll imorgon, lördag!!!
yes!

ska ta en sista titt på min vän kalle marx's materialistiska historieuppfattning.
sen hägrar soffan och tv. eller sängen. eller duschen.

vad som helst som kan få mig på andra tankar.

håll tummarna för mig imorgon - och tänk på stackars mig då ni har er lediga lördageftermiddag.
men så fort jag kommer ut från tentasalen är det benen på ryggen - hem och göra sig snygg - korka upp vinaren och supa bort allt jag har lärt mig de senaste fem veckorna (ellergentligen det jag lärt mig från i söndags kväll)!

Kommentarer
Postat av: Arne

Jag håller tummarna! Lycka till Lotta!

2007-10-05 @ 23:10:53
Postat av: Maria

lycka till :)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback