jag lever.



jag är bara inte hemma så ofta.
det är någonting hela tiden.
skitroligt verkligen!
men idag tog jag en paus och struntade faktiskt i en aktivitet nu på eftermiddagen. behövde ringa massa viktiga samtal och adressändra och allt man behöver fixa då man ska flytta. el och hemförsäkring och fan och hans moster.

efter en hård kväll igår med vinbrändboll börjar jag komma tillbaka på banan igen.
ikväll är det introfestivalkåren, liksom imorgon.
det är ett hårt liv. undrar om min lever lever.
jag tvivlar.

jag behöver tvätta också men förstår mig inte riktigt på bokningssystemet. high tech-varianten.
tvättar nog upp lite kläder i badkaret istället. det fungerar det också!
iallafall så måste jag tvätta upp mina byxor som jag så fint spillde vin och öl på igår under spelen.

hur som helst - samvetet vann över sobra! kalas! vi var bättre på både spelet och på att heja.
grattis till oss!

på onsdag är det örebrodagen och jag har utsetts till lagkapten. nu jävlar!
paddla kanot och klättra och gå på skidor och lösa ordrebusar och allt vad det är man ska göra.
fyra killlar, fyra tjejer (alla nollor) tävlar för samvetet.
det blir roligt!

nu ska jag skutta in i duschen och försöka bli en normal människa igen.
om det ens är möjligt...

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback