örebro imorgon!



internet har legat nere hemma typ hela sommaren.
it sucks.
det hoppar igång ibland (som nu), men sen stängs det ned.
dumma. dumma.

hur som helst är jag tillbaka i min lägenhet snart igen!
imorgon lunch närmare bestämt!
åker klockan nio imorgon.

packningen är i full gång.
det blir nästan lika mycket med tillbaka... och då lämnade jag ändå en kartong med grejer här.

jaja.
bäst att fortsätta!
sen blir det bättre med bloggandet framöver.
sen är det NOLLNING!
damn, vad jag längtar!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma och Lisa

Ha det så kul i Örebro!

vad har du för kamera?

Postat av: Robin

Följer din blogg ! :D bra skrivet!

2008-08-16 @ 19:20:49
URL: http://robinharnesk.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag är inte på plats än. killen kommer flytta ut den 29:e så flyttar jag in 30-31:a.. Så jag har en plan om att vara med på registreringskvällen då vi skulle ha några aktiviteter för att lära känna varandra, för sen kommer det dröja tills skolan börjar innan jag kan vara med på aktiviteter, i och med att jag bor i stockholm nu.



kommer bo i 5B-huset..2 eller 3 våningar. kolla på skylten vid porten, så ska jag ta "Andreas Kallunkis" lägenhet ;)



nej jag fasar lite inför ekonomin också. Så det blir väl LIDL hela veckan ;) haha.

2008-08-17 @ 10:24:34
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: lotta

re: Emma och Lisa:

Jag byter kamera då och då, och alla bilder är inte mina. Men mest har jag kört med Sony Cybershot DSC-W55. Men nu har den gått sönder så jag måste köpa en ny...



re: Robin:

Tack, tack!

2008-08-20 @ 15:09:49
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback