1 december.



jag vet inte riktigt vad jag tycker om årets julkalender.
den kan nog bli rolig, men jag vill ha julstämningen - inte en massa industrilokaler med kal inredning.
jag vill se snö, adventssljus och tomtar!
skog, is och julgranar!


som i sunes jul.
eller pelle svanslös.
eller teskedsgumman
(den gick ju aldrig som vår generations julkalender, men den gick i repris)
eller tomtemaskinen.
eller ture sventon.
eller jul i kapernaum.

tv var bättre förr!

men nu får jag i alla fall öppna lucka ett i min chokladkalender!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hallå där du glömde ju mysteriet på greveholm och sunes jul! helt klart de bästa julkalendrarna.

Postat av: lotta

re: Jossan:

Sunes Jul står överst!

den är ju bäst - skulle aldrig glömma sune!

Mysteriet på Greveholm tyckte jag sådär om faktiskt...

2008-12-01 @ 16:51:24
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: sandra

åh vad jag håller med! jag avskyr året julkalander. asdåligt ju!

2008-12-02 @ 20:13:51
URL: http://ollikk.blogspot.com

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback