feeling better.



idag är jag mycket piggare.
kom upp ur sängen i tid utan att det kändes som om huvudet skulle sprängas.
har inte nyst än!!!
det är rekord!
undrar hur många gånger jag nös igår egentligen... för många!

fortfarande grymt (haha) snorig.
(jag är på lågskämtnivå idag, som vanligt)
men ingen direkt huvudvärk (än i alla fall).

nu blir det systemet med elin.
sen plugg med pluggligan.
b-uppsats och examinationsuppgift i spss.
sen handledning halv fem.
sen klockan arton:nollnoll - publicums julfest!
jag hinner nog bara hem och skutta i ovven, dra på lite ögonskugga kanske, och toppa allting med tomteluvan så är jag fit for fight!


trevlig fredag alla!

Kommentarer
Postat av: Annie

Gud vad skönt att höra att du är lite mer piggelin idag! Ses ikväll, då blir de party! :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback