god fortsättning!



här har det inte hänt mycket på en vecka.
anledningen är att jag är i linkan och träffar vänner och bekanta hela tiden och internet endast finns på syrrans dator (som jag förvisso har fått låna då hon är i trysil och åker skidor), men ändå - det är omständigt att inte ha min egen dator och jag har ledigt.
det är så skönt!
läser skönlitteratur och umgås med vänner.
det här behöver jag.

i fredags kväll, klockan nitton:trettio, ringer det på dörren.
det var björn!
min bror har lurat hela familjen (förutom syrran som visste om det) att han inte kan komma hem över jul utan måste stanna i norge och jobba. han ska vara hemma till fjärde januari!
den kvällen var första gången på ett och ett halvt år som hela familjen var samlad vid matbordet.
underbart!

julafton igår var mycket trevlig.
vi firade med familjen johansson. många juklappar, god mat och trevligt sällskap.

nu har jag äntligen en digitalkamera igen!
kanon!
den ska med på kvällens bravader.

juldagen = fest!
fredrik, bella, anna och jag börjar här i t-fors.
sen blir det sluta upp med andra kompisar i hejdegården.
sen in till stan och kolla in alla i köerna. hälsa på så många som möjligt.
sen, troligtvis, ryd för att träffa tessie och maja med flera.
bojkottar utgång.
dubbelt så dyrt för dubbla köer in, till baren, till toan, til garderoben, för mycket folk på dansgolvet - nej, tack!
umgås - ja, tack!


jag är tillbaka på närkeslätten på måndag.
puss på er alla och god fortsättning!


p.s. omtentan är godkänd! yeah!


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback