linköping!



föreläsning tio till tretton.
buss tretton:femton till stationen.
tåg fjorton:sexton.
framme i linköping sexton:tjugoåtta.
mamma hämtar på stationen.
hem till tannefors.
middagen är fiskgratäng (jag har beställt - mums!).

that's my day!!!

torsdag
: plugg på dagen. bella hela eftermiddagen/kvällen!
fredag: plugg på morgonen (måste blir klar med labbarna denna dag!), frissan vid lunch, hoppas innerligt att min kurslitteratur kommit till liu's uni.bokhandel, fest med fredrik på kvällen!
lördag: besök på ikea, melodifestivalen och middag med helle på kvällen!
söndag: pluggdag. slappdag.
måndag: åker hem till öret med aina vid fem på morgonen sådär.

that's my visit in linköping!!!

Kommentarer
Postat av: becca

tjaa pinglan nu har jag länkat dig på min knappt använda blogg :) puss kram hoppas du har det bra där uppe i norrland

2008-02-29 @ 00:57:03

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback