nollning vt'08.



jag har inte varit alltför aktiv här, men det har jag överallt annars.
jag lovar.
nollningen lider mot sitt slut.
det är romme-resa kvar den 16 februari, lördag.

men det har varit så grymt roligt!
full fart hela tiden.
fest ons-fre-lör i tre veckor. långa festnätter, vill jag lova.
allting har gått som smort, allting har fungerat och de nya nollorna är världens underbaraste!

ser grymt mycket fram mot höstnollningen, även om det (tråkigt att säga) men är lite skönt att denna är över snart. så man kan koncentrera sig på annat. typ städa, sova, vila, se på film och ja - plugga, förstås.

bjuder på lite bilder från nollningen!
enjoy!

1.
2. 3. 4.

1. tänk vad snygg man kan bli i overall! första festkvällen på nollningen. tentafest aswell.

2. jag och världens sötaste elin!

3. spelkväll hos david. lekar planeras.

4. jag sjunger singstar och krille posar (eller, det gör väl jag också kanske.... haha).

5. 6. 7.
8.


5. det händer konstiga saker på kåren. david satte ihop min och sofies overall och drog oss runt runt på och emellan dansgolven. många snabba svängar blev det.

6. wild wild west-fest med systersektionen sobra. i'm mexican - visst passar jag i mustasch?

7. dodge ball-turnering med tema. best in show vanns av samvetet, of course! "inga lederhosen" hette vårat lag. inga som namnet (gustav var vår inga), dessutom hade vi ju inga riktiga lederhosen heller. fyndigt va?

8. vi förlorade själva turneringen med noll vunna matcher, men värma upp - det kunde vi!

9. 10. 11.

9. utekväll på strömpis: fadder-elin, nolle-ida och så general-lotta - alla sorter på en och samma bild!

10. på bärseback kan vad som helst hända...

11....speciellt då man spelar treman. illa lek med tärningar det där. man blir så onykter...

12. 13. 14.
15.
16. 17.
18.


12 & 13 & 14: vinbrändboll i snöstorm - that's the way we like it! snowwineterburnball.

15: festen fortsatte givetvis på bärseback. 25 liter nollevin per bord, två tärningar per bord och så var det treman överallt.

16: det är inte vin eller dregel på min tröja, det är smält snö. eller ja, det kan ju vara lite av allt i och för sig...
totalt dracks 120 liter vin upp av cirka fyrtiofem personer. då ska det tilläggas att ett tjugotal personer försvann vid sju-snåret på kvällen. resten dracks upp av oss andra. mer nollevin till folket!

17. jag och elin innan det gick utför (för mig).

18. efter bärseback var det mellanfest (eller kanske mellanmellanmellan-fest) hos erik, som bjöd ut hela sitt barskåp.
festen pågick för de tappra (det vill säga mig, lisa och de andra festglada overallarna) i fjorton timmar. från klockan fjorton till klockan nollfyra. hård söndag, dock...

19. 20.

19. kändisfest på kåren!
biggis som sandy, jag som paris!

20. fina flickor! från vänster: tessan, paris aka lotta, brittan aka lisa och sandy aka biggis.




sen bara måste jag bjuda på massa bilder på För & Full (lotta & lisa, vem som är vem spelar ingen roll: tillsammans är vi FörFull(a)!).

21. 22. 23.
24.
25. 26.
27.


21. precis anlänt till publicum i fredags, efter overallsinvigning och förkrök på bärseback samt terror hos leo (kåren skippade vi). glada i hågen!

22. jag och lisa terroriserar älskade putte, fast han ser ganska glad ut ändå!

23 & 24. på publicum dansar man på bordet. med inlevelse och fylleblick.

25. jag headbangar (eller nåt åt det hållet), lisa ser trött och full ut.

26. här pågår någonting intressant. spaning bakom korvdisken. vad ser vi?!

27. en finfin bild på för & full från vinbrändbollens första mellanfest på bb.


Kommentarer
Postat av: Maddis

hahaha galet, är allt jag har att säga.

trevligt att du är tillbaka :)

Postat av: Elin

Va otroligt vackra bilder :P

2008-02-13 @ 18:44:51
URL: http://jagheterelin.blogg.se
Postat av: lotta

re: Maddis: tackar, tackar! feels good to be back! ;0)

re: Elin: eller hur? ;0) haha!

2008-02-13 @ 19:34:34
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Maddis

ja snabbar dom inte på de nya inspelningarna jävligt mycket så är jag på en strejk mot strejkarna.. haha du är så rolig lotta :D

2008-02-13 @ 22:10:02
URL: http://maddiss.blogg.se
Postat av: Maria

Jag har bara en fråga.. Lever din lever??
hahaaa

2008-02-20 @ 10:39:48
Postat av: lotta

re: Maria:
den börjar komma tillbaka på banan =0P

2008-02-20 @ 18:44:33
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback