tentan luktar kugg, mamma.



japp, så är det.

titeln är ett omskrivet citat ur låten hissingen luktar gräs (mamma) av navid modiri & gudarna.
jag satt en timme och fyrtiofem minuter ungefär, sen fick det vara nog. var egentligen "klar" efter en timme, men kände att lite mer ordbajseri kunde jag nog få ur mig. och det fick jag.
sen är det som sagt bara ordbajseri.... jag behöver ju bara ynka tio poäng för att bli godkänd (har redan två genom närvaro på föreläsningar)... har nog skrapat ihop fem-sex poäng på tentan kanske. det blir sju-åtta totalt. tolv är godkänt. kan ju hoppas bosse är snäll då han rättar.

jaja, det där var ju ju beredd på så det gör ingenting!
jag är mest glad att jag inte
försov mig i morse. haha!

snart blir det stan och systemet med lisa.
sen hem och duscha.
medlemskvällPUBlicum (skåne nation) med semlor och öl, sen förfest på tjugan - sen kåren och kvällen (morgonen?) avslutas på publicum, of course.

trevlig helg!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback