23.



japp, då var man tjugotre.
den dår åldern då det är rekommenderat att börja använda antirynk-krämer och sådant.
bäst att börja då.
man blir ju inte yngre. haha.


TUSEN TACK ALLA som har grattat mig!

lisa, biggis, marie, louise, nils-buster, agnes, tina, anna e, sophie, anna g, jack, elin ha, elvis, elina & krille, elias, biggis (igen), calle, ngn som jag inte vet vem det är (hittar inte numret - vem är du?), johan, gustav, familjen johansson...
och tack alla ni som ringde (här är du inräknad, bella!)!
tack mamma och pappa, tina och björn.

och alla ni tjugoåtta som valt att använda facebook istället.
och resterande som skrivit på msn.

jag säger grattis till krish, skuttar in i duschen och förbereder mig inför pluggdagen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Bella

jag då? :P

2008-03-10 @ 20:41:18
Postat av: Arne

23? Du ser ju inte ut att vara en dag över 19. Grattis i efterskott kära Lotta.

2008-03-10 @ 23:31:08
Postat av: lotta

re: Arne:
TACKAR =0) jag är nog inte så mycket äldre på den där bilden. haha. tack för julkortet också! du finns varken på sockerdricka eller msn - har du försvunnit? =0(

Postat av: Elin

Glömde nog säga det men min Jossan hälsade grattis också ;P

2008-03-11 @ 11:20:18
Postat av: Julia

Nämen åh!! Grattis i efterskotT! :D

2008-03-11 @ 14:01:39
URL: http://oh-julie.blogspot.com
Postat av: becca

nämen.. grattis i efterskott kompiis fira hårt tänkte jag säga men det kan jag nog räkna med att du redan gjort ;-)

2008-03-12 @ 11:27:21
URL: http://superbeccs.blogspot.com
Postat av: lotta

re: Alla:
TACKAR!!!

re: becca:
haha, det kan du ju dig på att jag har ;0P

2008-03-12 @ 13:12:16
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Arne

På MSN finns jag allt kvar Lotta.

2008-03-12 @ 19:49:02

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback