fullbokad.



oscar frågade igår om jag hade ledigt någon helg framöver (för han ville utforska någon annan universitetsstad än lund).
jag kom fram till följande:


denna helg: tenta ska in fredag. fest fredag. sexmästerigrillning lördag.

v. 14: TJÄLLOSSNINGEN i örebro.

v. 15: ledarskapsutbildning i arboga.

v. 16: troligtvis uppsala (för louises inflyttningsfest). enda helgen jag kan komma, tjejer!

v. 17: LEDIG - enda lediga helgen hela vårterminen. ladda inför valborg.

v. 18: ta igen sig efter valborg. bara vila. göra ingenting.

v. 19: fadderutbildning i arboga.

v. 20: ABSOLUT GOTLAND!

v. 21: tentaplugg, troligtvis.

v. 22: ledig. typ.

v. 23: Sommarlov!

Kommentarer
Postat av: eBbA

Vilket schema! Det verkar i alla fall vara roliga saker... Ta hand om dig!
Miss u babe!
Kramar!

Postat av: sandra

du har ju precis allt planerat! till och med när du kan vila =)

2008-03-26 @ 11:02:51
URL: http://ollikk.blogg.se
Postat av: lotta

re: eBbA:
ja, jag vet. hektiskt detta. hehe. saknar örebro? ;0)

re: sandra:
ja, jag vet. det är ju för sorgligt. haha.

2008-03-27 @ 00:19:58
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback