återseende & farväl.



dagen började som vanligt.
föreläsning.
sen kom lyckan.
sen kom tårarna av lycka.
sen kom en helt underbar eftermiddag!
oväntad och alldeles, alldeles - underbar!
synd att man inte hann planera mer. inte hann ses mer.
sen kom tårarna.
igen.
och nu kommer de. åter igen.


det gör ont.
men det var så underbart, obeskrivligt att träffa dig igen!
JAG SAKNAR DIG, SARAH!


förstår du det?
och sen när vi sågs. de där tre timmarna - då var det som det alltid har varit. mycket att ta igen, men det var som om det inte alls var mer än ett och ett halvt år sedan vi sågs.
ett år och åtta månader, ungefär.

och efter ett år och åtta månader ses vi i tre timmar.
jag skulle vilja ha ett år och åtta månader i sträck med dig! för att ta igen allting.

åh! vad jag saknar dig!

men jag är så glad att sms:et kom när jag satt på föreläsningen.
har du tid att ses om vi åker igenom örebro? vi är ute på road trip.
nej - jag hade inte tid!
jag tog mig tid!

sarah, du är helt underbar!
jag saknar dig som fan.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback