absolut gotland raukar fett!



helgen har varit helt underbart rolig! grym, helt enkelt!
bra väder också, förutom natten lördag-söndag; då trodde jag att jag skulle blåsa bort.

tillbaka till verkligheten nu dock, med festivalsjuka (så klart)!
lite bilder nedan från visby, som vi var inne i på lördagen, och från kneippbyn där vi bodde (där pippi bor), och lite annat smått & gott.

1.
2. 3.

1. I bussen på väg mot Nynäshamn! Cirka sju på morgonen!
2. Färjan på väg mot Visby. Jag, Marie & Nattis satt ihop i TOLV timmar innan Nattis gav upp och lossade på knutarna mellan ovveärmarna. Marie och jag satt ihop ytterligare ett tag innan Marie gav upp.
3. Bussen på väg mot Kneippbyn! Örebrews gröna flagga i mitten!

4. 5. 6.

4. Usikten från vår 6-bäddsstuga! Mitt & Maries fönster skymtar till höger.
5. Klockren bild på Knatte, Fnatte & Tjatte (sistnämnda är jag) då vi sitter ihop med snygga kraftkabelssband på huvdet!
6. Marie & Lotta intar Visby! Här i porten som leder innanförmuren.

7. 8. 9.

7. Lisa, Marie & jag i Visby med havet runt om!
8. Snygga tjejer vid muren! Stugdelarna minus Marie som troligtvis är fotografen. Från vänster: Carro, Nattis, jag, Elin & Lisa.
9. Gruppbild på en fjärdedel av Örebrew vid Visbys mur!

10. 11. 12.

10. Marie, jag & Elin på Visbys gator.
11. Turistfoto, in deed! Jag & balling med muren bakom.
12. Söta pirater deltar på allsång med Bosse Larsson.

13. 14. 15.

13. Jag & Elin!
14. På terminalen i Visby, väntar på incheckning (i sådär fyra timmar).
15. På färjan mot Nynäshamn. En hel del slitna Örebreware.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bästa resan!! Gotland kan räkna med att vi dyker upp där om ett år igen ännu fullare och ännu gladare =)

2008-05-20 @ 15:50:54
Postat av: lotta

re: Lisa:

ABSOLUT att vi gör (fyndigt, va? hehe)!

Värt varenda krona ju!!!

Postat av: sandra

där har jag aldrig varit. gotland alltså. men jag skulle vilja åka dit bara för att lyssna på deras häftiga dialekt =)

2008-05-21 @ 07:17:37
URL: http://ollikk.blogg.se/
Postat av: lotta

re: sandra:

gotland är jättejättefint! vill verkligen åka dit på sommaren någon gång. den häftiga dialekten är inte lätt - hehe. vi har sjungit gotlands nationalsång hela helgen "summan kummar". inte lätt att hänga med i, vill jag lova. speciellt inte med en uns promille i kroppen ;0)

2008-05-21 @ 09:05:47
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Krille

Blev det något märke tro?

2008-05-21 @ 21:24:32
Postat av: lotta

re: Krille:

hehe, inte till dig =0P själv kom jag hem med 27 märken iaf =0) hade 20 med mig, men sen åkte även 2 av ovven =0)

2008-05-22 @ 11:51:01
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback