BACKmärket.



japp, snart bär det av.
frukostdate med mange på pressbyrån.

calle och fredrik är på besök från linkeboda.
de ligger och sover så sött.
men snart måste jag störa, för jag måste in i min byrå...

klockan tio:nollnoll smäller det!
då öppnas öl ett av tjugo.
sen rullar det på i tolv timmar.
efter tjugonde ölen är det en halvtimmes kontrolltid.
klarar jag av dessa öl samt kontrolltiden utan att spy, däcka eller vara uppkäftig mot - eller försvinna från - kontrollanterna, så har jag mitt backmärke!

wish me luck!

Kommentarer
Postat av: josefin

Haha. Hoppas du överlever dagen kära du! Jag och Karin satt och pratade om vårat besök i Örebro. Det är banne mig på tiden snart!

Postat av: Lisa

Lycka till gumman!

Snart kommer jag förbi och hejar och självklart ordnar mat till dig =)

2008-11-01 @ 11:52:44
Postat av: lotta

re: josefin:

japp, måste ta tag i det! har typ en ledig helg på mitt schema, men risken är att b-uppsatsen kommer ta så mycket tid att den helgen måste gå till den.

mamsen vill komma upp en helg också.

ska kolla över det!



re: Lisa:

tack, gumman! du är bäst =0)

2008-11-02 @ 13:56:50
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback