klarade jag det?



ATT jag gjorde!

tredje samvetaren, fjärde tjejen - stolt innehavare av BACKmärket!

sluttiden för mig blev 20.55. då började kontrolltiden och den klarade jag ju galant!
gick sedan vidare till PUBlicum och svängde mina lurviga till framåt klockan två.
det slank ner ett par öl till. mm. öl är gott.
kanske inte idag dock. hehe.
sen gick jag hem och väckte calle och fredrik som låg och sov.

idag är det lite segt.
men inte så farligt ändå, som man skulle kunna tro.
men det kommer väl.
i guess.

TACK alla som var där och hejade på mig!
speciellt tack till elin och lisa som fixade proviant åt mig (i form av trosskydd och max-hamburgare)!

Kommentarer
Postat av: jossan

Grattis till Backmärket.. ¨!!



kramis



2008-11-02 @ 17:29:23
Postat av: Annie

Jag sa ju att du skulle klara de, du är så jäkla grym! Riktigt riktigt bra jobbat!

Postat av: lotta

TACK tjejer =0)

2008-11-03 @ 10:53:19
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback