morgonstund.



jag är uppe tidigt idag igen.
ja, jävlar.
undrar om elin fortfarande sover?
har vi bytt vanor?

sov dock för lite inatt också. är stressad över det ena, andra och tredje tror jag.
kroppen går på extra energi och adrenalin, tror jag,
vill bara bli klar med alla hemtentor, uppgifter, komma igång med b-uppsatsen - allt!
allt så det snart blir jul och jag får komma hem till mamma och pappa.
(björn och tina sviker ju mig på julafton, så de kanske jag inte ens hinner träffa i jul. dumma.)


nu är det dags för frukost - sen fortsätta på listan jag påbörjade igår och inte gjorde klart.
hujedamig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag klev faktiskt upp 7.06...

2008-11-18 @ 08:26:56
Postat av: Elin

men jag är inne i en period då jag inte ser ngn mening med att kliva upp

2008-11-18 @ 08:28:01
Postat av: Elin

så vi har nog bytt...

2008-11-18 @ 08:28:45
Postat av: lotta

re: Elin:

jag gick upp vid 7 jag också.

ser aldrig någon mening med att gå upp.

men igår och idag har jag tvingat mig själv. verkligen, verkligen tvingat mig själv.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback