ser ljuset i tunneln.



nästan klar.
wohoo!
inte nöjd, det känns som om jag skrivit ett högstadiearbete.
men jag har i alla fall fem sidor - även om det är fem sidor ordbajseri.
men det är det jag är bäst på.
att ordbajsa.


hur som helst - nu lägger jag ner för kvällen.
har stirrat mig blind på texten hela dagen, msn har inte ens varit igång.

nu ska jag krypa upp i soffan med min tip-top jag köpte igår, se dåliga program på tv:n och sen väntar kudden.
upp hyfsat tidigt imorgon ändå.
måste läsa igenom mitt ordbajseri och fixa referenserna det sista jag gör, innan jag knallar upp till uni för att skriva ut och lämna in.


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha jag ääälskar ordbajs, alltid de som ger mig poäng på salstentor!

Postat av: lotta

re: Annie:

i know. me too =0)

2008-11-07 @ 09:30:09
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback