fram och tillbaka, fram och tillbaka.



idag var det ett jävla farande på mig, elin och lisa.

först plugg hos elin vid halv tio till halv elva, kanske.
opponering av PM imorgon så gick igenom våra opponenters arbete.

sen ut till partaj, som inte hade öppnat än.
då var lisa och elin hungriga (jag blev det av deras prat) så till east west sushi.
inte öppet än.
till krämaren.
hittade parkering.
till sushi-haket där. yummy.
till lager 157. inhandlade: ett par grå converse.
tillbaka till partaj. handla.
till marieberg köpcentrum inhandlade: en blå t-shirt, utklädnad till fredag.
elin till ikea, lotta och lisa till skopunkten.
willys. inhandlade: en jävla massa mat så nu är kyl och frys fulla igen!
hemma. efter sju timmar!!!

promenad med marie till marie. skitsnack och tv.
hem.
desperate housewives.
prata med putte.
nu är nu!

Kommentarer
Postat av: Maddis

jag ska inte sluta, jag bara ville klaga lite på folket. för det är ju lite peppande när folk kommenterar det man skrivit..

Postat av: Elina

Oj vilket flängande det va på dig;) Förresten så måste jag säga att fin choklad mår man bara bra av. hehe.

2008-10-28 @ 23:43:42
Postat av: lotta

re: Maddis:

vad bra! och du har så rätt, så rätt.

jag ska också skärpa mig! =0)



re: Elina:

japp. vi flängde runt i hela örebro kändes det som.

mm, jag vill ha choklad. igår stod vi och kollade på massa fina tryfflar ute i marieberg.

se men inte röra...

2008-10-29 @ 08:05:06
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Annie

Har dem många par Converse där eller är de bara stora stolekar? Vad kostade dem?

2008-10-29 @ 18:39:25
URL: http://annieellen.blogspot.com
Postat av: lotta

re: Annie:

när vi var där fanns det bara två olika sorter. ett par gröna (jättefina, men jag tänkte klädmässigt) och ett par grå (som passade bättre till det jag brukar ha). det fanns mest stl 40 och 37.

300 kostade dem - fynd =0)

2008-10-30 @ 01:14:57
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback