kom igen, öru!



lägg upp tentaresultaten nu så jag kan få min omtenta!
just nu är jag stressad över ingenting.
jag är stressad över en hemtenta som inte har lagts ut än.
stressad eftersom jag inte kan göra någonting.
blä.
bajs.
usch.


för ju senare den kommer upp på blackboard, desto senare ska den in nästa måndag/tisdag.
och nästa måndag får vi ut hemtenta i delkurs två.
jag vill helst inte sitta med två hemtentor parallellt längre än jag måste.
blä.
bajs.
usch.


och helgen går bort.
i'm so screwed.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det är lugnt, det här fixar vi =)

Får sitta tillsammans och råplugga de närmaste dagarna så den blir klar till helgen. Men de är nog inga problem...eller...

2008-10-27 @ 18:36:36

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback