nostalgi.



har precis sett sex & the city-filmen - igen.
den är underbar.

och som vanligt efter ett avsnitt av serien eller den filmen, ger skrivnerverna i mig ut elektriska stötar.
men det kommer ingenting.

istället blev jag nostalgisk och loggade in mig på sockerdricka.
där har jag inte varit på evigheter.
sist precis när jag flyttat till örebro.

jag har läst alla mina dikter.
alla mina dagboksinlägg.
från första början till slutet.
fem år.
men det var de tre senaste som var intressantast.


jag skulle kunna skriva en hel bok.
någon gång i mitt liv ska jag det.

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag ska oxå skriva en bok!

2008-10-24 @ 21:33:32
Postat av: Annie

Hihi jag har också en gammal profil på Sockerdricka ;)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback