sjöslaget 2008.



detta citat sammanfattar sjöslaget väldigt bra:

Marie inifrån toan 03.47
- kan någon spola åt mig? (hon ligger smått förtvivlad på toan och trycker in knappen)
Lotta springer in och efter en stund hörs:
- Spola din jävel!
Strax därpå konstaterar Lotta:
- Den måste vila nu!
Efter ett antal försök och en del svordomar utbryter en sång:
- segern är vår, segern är vår!

haha, ja vad ska man säga? marie och lotta i sitt esse i hytten.

lite sliten efter bonna? på terminalen i väntan på ombordstigning.
såhär kan det gå när man ofrivilligt hamnar i ett gang bang.
marie & jag kör titanic.
måndag eftermiddag. i väntan på avstigning.

Kommentarer
Postat av: sandra

hallå där partybruden!

Postat av: Marie

Vi är bäst på det där med citat har jag hört

2008-10-20 @ 23:39:32
URL: http://nogg.se/detvarintejag
Postat av: lotta

re: sandra:

halloj! i'm back =0)

det kommer fler bilder från det kalaset sen - finns många godbitar så fort jag fått dem av alla som knäppt kort - haha.



re: Marie:

ja, jag har hört något liknande... =0P

men det var nog många av de citaten vi ploppade ur oss i hytten som inte kom med. det haglade ju tydligen blonda idéer från oss då 8-)

2008-10-21 @ 17:16:34
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback