tidigt.



jävlar vad tidigt jag kom upp för att vara jag.
men det kan bero på att jag lade telefonen på skrivbordet - långt bort, så jag var tvungen att hoppa ur sängen när klockan ringde. jävlar vad arg jag var då!
det är jag fortfarande, men börjar sakta vakna till liv.

kunde inte sova igår.
det suger.
somnade nog inte förrän tre-halv fyra.
det är nog bara för att jag är så spänd inför helgen - det kommer bli så grymt kul!!!

kommer nog somna hos marie ikväll.
jag, lisa, marie och elin (?) ska ovvepyssla och se på sunes sommar.
vilken kväll!

idag är det långdag på uni.
föreläsning tio-tolv, lunch, föreläsning tretton-femton, fika, sektionsmöte sjutton.
åh, vad hungrig jag kommer bli.
särskilt nu när lisa och jag kör lite gi.
no more pasta eller potatis eller andra snabba kolhydrater.
magen är inte van. kommer hungra ihjäl.

nej, nu ska jag ta mig i kragen och fixa till mig lite.
försöka dölja ringarna under ögonen i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan,va nice!

2008-10-08 @ 08:56:53
Postat av: josefin

åh en mössa är ju precis vad jag också skulle behöva. Synd bara att jag aldrig passar i några! jo hösten är mysig när man tänder ljus och burrar ner sig med en kopp te!

Postat av: sandra

det är så man ska göra, lägga telefonen långt åt helvete så att man måste gå upp och stänga av oljudet. mnin telefon ligger precis bredvid mig vilket gör att jag snoozar arton gånger innan jag går och upp och får stressa.

2008-10-16 @ 10:23:38
URL: http://ollikk.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback