tomt.



nu har vi inte haft aktiviteter sedan vinbrännbollen i söndags.
tre dagar utan ingenting.
det känns tomt.
jag har myror i brallan. vill göra massa!


duktiga jag stannade dock hemma ikväll.
har pysslat med lite (hemliga) grejer inför finsittningen, diskat och plockat iordning (det är försent för att dammsuga nu).
snart ska jag ner till tvättstugan och se om den är ledig (igår hade någon hunnit före mig. det  finns för många nattsuddare i detta hus).

imorgon är det heldag i skolan. suck.
tio-tolv, tretton-femton.
lunchlådan är klar!
det var ett tag sedan man behövde en sådan nu...
måste komma ihåg bestick också. det behövde man ju aldrig ha med på jobbet.

imorgon kväll är det uppladdning inför örebrodagen och
It's SÅ på högströmska gården.
det kommer bli grymt!
speciellt med vår överraskning. hehe.

på fredag är det örebrodagen!!! så jävla roligt!
förra året glömmer jag aldrig. grymt kul.
jag vill vara med i laget igen.
men jag kan väl ta på mig hejaklacken istället.
halsen är inte lika rosslig och megafonen fungerar fortfarande alldeles utmärkt!

nej, ner till tvättstugan nu!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback