underbara csn!



pengarna rullar in på torsdag - yes!
retroaktivt också.
trevligt.
men allt ska läggas undan för att klara höstens och vinterns mörker i min alldeles för dyra lägenhet som jag trivs så förbannat bra i. surt. men, men.

seminariet idag var ju pissenkelt!
ha!
som vanligt på sam, hehe.

nu har jag mailat i hundratio kilometer i timmen.
mycket text, många mail.
faddrarna blir bombarderade.
sorry.


nu hägrar sängen snart.
även om jag druckit för mycket kaffe för det.
men kaffe är gott.
och nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Äh, man kan klara sig utan kaffe :P det är en vanesak!

2008-09-24 @ 01:33:02
Postat av: Annie

Det är skööönt med lätta seminarium ju! Speciellt när man inte har läst som man borde! (a)


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback