imorgon gäller det.



imorgon klockan nollåtta:femton startar tentan.
femton veckor ska tentas av på sex timmar.
22,5 högskolepoäng.

tentanerverna kommer garanterat göra att jag inte kan sova.
även om jag känner mig lugn just nu.
det går som det går.

lunchen är klar och ligger i kylskåpet:
-red bull
-vattenflaska
-drickyoughurt
-två tunnbrödsrullar med massa gott i
-bananer
-äpple
-chokladkaka marabou daim
-snusdosa

sen är kaffet klart. bara att trycka igång när jag vaknar imorgon.

och jag kommer nog inte äta allt. långt ifrån.
jag tippar på en macka, chokladkakan och möjligtvis en banan.
kaffet och red bull däremot kommer ta slut.

det enda som är kvar att göra är att fixa iordning väskan med böcker och anteckningar.
så allting är i ordning.

håll tummar och tår för mig, snälla!

Kommentarer
Postat av: Annie

Håller tummarna för dig, det kommer gå sjukt bra!

Postat av: Sofia

Lycka till nu! Jag tror nog att det ska gå bra!

2009-04-27 @ 09:19:46
URL: http://stavemark.blogg.se/
Postat av: Linda

Lycka till snäckan!

2009-04-27 @ 13:19:00
URL: http://liindiss.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback