nu tar jag helg (till på söndag)!



skickade in c-uppsatsen inatt, så långt jag hunnit på den.
klar med teori. en hyfsat intervjuguide. har ompreciserat syftet.
det är mycket kvar att fila på, men det är i alla fall nere på pränt!

kom nyss hem från marieberg där jag varit med erika och lisa.
nu ska jag bädda sängen, diska, ta fram mat till middag, duscha, fixa det sista på min maskeraddräkt i temat jul.
bilder kommer!
ikväll är det julsittning på högströmska med gamla generaler (vi som en gång i tiden arbetade tillsammans).
det kommer bli underbart kul!

trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det julsittning på fredag för PV-programmet??



Vart finns info om det? (Har ingen facebook)

Tid, plats, mat, vad händer under kvällen? Kostnad etc..



Har tydligen missat detta och skulle gärna vilja få mer information. Kom in på din sida och du kanske vet något?



Ha det bra!

2009-12-07 @ 11:54:48
Postat av: lotta

re: Anonym:

Hej!



Jag är inte engagerad i PAUS, men vet att sittningen är nu på fredag (11 dec) kl 18.00. Priset är 200 kronor. Jag vet inte om det fortfarande säljs biljetter, men släng iväg ett mail till
[email protected] så kan nog tjejerna svara på detta åt dig :)



Den infon jag vet finns (förutom Facebook) är på affischer på SAMVETET:s anslagstavla (vid Tekniska Service) och PAUS anslagstavla (L20) i Långhuset. Jag uppdaterar ju SAMVETET:s hemsida, men har inte fått någon uppmaning från PAUS att lägga ut information där - så därför har jag tyvärr inte mer koll. Men som sagt, maila till [email protected] så kan de svara på dina frågor :)



Hoppas du ser det här nu, eftersom jag inte har någon mail till dig.

2009-12-07 @ 14:54:35
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback