duktiga lotta!



eller ja, det beror på hur man ser det...

började dagen med att informera om samvetet för kulturgeografi a.
sen plugg till halv tolv.
sen sälja biljetter till samvetets sexmästeris "barnkalas" som går av stapeln på lördag.
sen fika (jättelänge) med madde och lisa.
hem.
äta lite. slappa lite.
städa publicum alldeles ensammen (det valde jag själv då tiden rinner iväg denna vecka. och för att göra putte glad, såklart).

nu har jag duschat.
borde läsa rättsfallet som ska vara läst till på torsdag.
men om jag inte ska ut imorgon så går det ju då...
känner mig kanske inte jättepepp.
men, men...
tv:n lockar mer.

så - halvduktig i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tycker allt att du var't dukti'! :)

Postat av: lotta

re: Annie:

Haha, tackar ;)

2009-02-25 @ 09:11:14
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback